JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE

Witamy! Pierwszy raz w naszym sklepie?

Sprawdź, jak krok po kroku złożyć zamówienie!


1. Wybierz zakładkę „Sklep internetowy”


2. Wpisz hasło szkoły, które uzyskasz w sekretariacie i kliknij „OK”

3. Zostałeś przekierowany do zakładki swojej szkoły – w zależności od szkoły może być do wyboru jej typ (podstawowa/liceum):


lub dla kogo ma być zamówiona odzież:


4. Po wyborze typu szkoły i/lub osoby, dla której chcesz złożyć zamówienie po prawej stronie pojawią się elementy odzieży, których szkoła oczekuje od uczniów. Emblematy szkoły są naszywane w naszej firmie - nie musisz martwić się o ich dodatkowy zakup.
UWAGA!
W sekretariacie szkoły uzyskasz informację o tym, które elementy są niezbędne dla ucznia.

5. Aby uzyskać szczegóły dotyczące konkretnego artykułu kliknij na niego.

UWAGA!
Bardzo ważnym jest zmierzenie osoby, dla której będzie zamawiana odzież – rozmiary z naszego sklepu niekoniecznie będą się pokrywać z rozmiarami innych sklepów. W przypadku kłopotów z mierzeniem skontaktuj się z nami – postaramy się pomóc.



6. Po zmierzeniu ucznia i wyborze odpowiedniego rozmiaru przesuń ekran do dołu strony i kliknij „Kupuję”


7. W przypadku niektórych elementów nie będziesz miał możliwości zmiany koloru. Jest to ułatwienie, gdy w szkole obowiązuje jeden kolor odzieży.


Z kolei przy innych elementach będziesz miał taką możliwość – w sekretariacie szkoły uzyskasz informację jaki kolor jest wymagany dla ucznia konkretnej klasy.


8. Następnie musisz wybrać rozmiar odzieży. Może się zdarzyć, że rozmiary nie występują po kolei. Jeśli rozmiar, którego poszukujesz nie widnieje na liście – skontaktuj się z nami.



9. Ostatnim elementem w tym miejscu składania zamówienia jest wybór ilości towaru. Jest to ważny moment, ponieważ jeśli nie zmienisz liczby zamówionych rzeczy, system automatycznie uznaje to za 0 sztuk, w związku z czym nie nalicza się płatność, a Twoje zamówienie może zostać wysłane bez artykułów, których potrzebujesz.


10. Po zaznaczeniu koloru, rozmiaru i ilości sztuk kliknij na „Kupuję”. Powinieneś teraz zobaczyć komunikat dotyczący dodania produktu do koszyka. Zamknij komunikat.


11. Jeśli chcesz kontynuować zakupy wybierz „wróć do listy”.

Jeśli chcesz zmienić osobę, dla której robisz zamówienie (z chłopca na dziewczynkę) lub chcesz zmienić typ szkoły (np. z zerówki na klasę IV-VIII) wybierz „do kategorii głównej”


12. Po zakończeniu zakupów kliknij na koszyk


13. Po przejściu do koszyka zobaczysz swoje zamówienie. Z tego miejsca możesz jeszcze zmienić ilość wybranych ubrań lub usunąć coś ze swojego zamówienia. Jeśli chcesz wrócić do zakupów pamiętaj o kliknięciu „Zapisz zmiany”


Jeśli chcesz zakończyć zakupy zaznacz płatność payU, a następnie kliknij „Zamawiam”.


14. W tym miejscu możesz zdecydować, w jaki sposób chcesz dokonać zakupów. Jeśli masz już konto w naszym sklepie, możesz się na nie zalogować. Jeśli nie masz konta w naszym sklepie, a chcesz je posiadać, wybierz „Rejestracja”. Nie musisz jednak posiadać konta, aby złożyć zamówienie – wybierz „Bez rejestracji”.

Po kliknięciu na „Rejestracja” zostaniesz przekierowany do formularza Twoich danych personalnych. Uzupełnij wszystkie pozycje i kliknij „Zapisz dane” na dole strony. Jeśli chcesz, żeby adres dostawy był inny niż Twój domowy – zaznacz „inny adres”. Jeśli chcesz otrzymywać faktury za zamówienia zaznacz „firma” Następnie zostaniesz przekierowany do swojego zamówienia.

Po kliknięciu na „Bez rejestracji” zostaniesz przekierowany do formularza Twoich danych personalnych. Jeśli chcesz, żeby adres dostawy był inny, niż Twój domowy – zaznacz „inny adres”. Jeśli chcesz uzyskać fakturę – zaznacz „firma”. Kliknij „Zapisz dane” na dole strony. Następnie zostaniesz przekierowany do swojego zamówienia.


15. Sprawdź, czy wszystko w Twoim zamówieniu się zgadza. Z tego miejsca możesz jeszcze wrócić do zakupów lub zmienić dane zamawiającego. Jeśli wszystko się zgadza kliknij „Zamawiam”


16. Od tego momentu zaczyna się proces płatności. Najpierw zaznacz język i kraj, następnie kliknij na „Zapłać online”

17. Teraz zostałeś przekierowany do systemu payU. Zaznacz rodzaj płatności. W tym miejscu pragniemy przypomnieć, że zlecenia, które wpłyną do nas nieopłacone nie zostaną przekazane do realizacji do momentu uzyskania przez nas wpłaty. W związku z tym apelujemy o dokonywanie płatności w momencie składania zamówienia.



Po wyborze rodzaju płatności zostaniesz przekierowany na indywidualną stronę, na której będziesz mógł dokonać opłaty za zamówienie. W razie kłopotów na tym etapie skontaktuj się z nami mailowo (biuro@mark-mundurki.pl) lub telefonicznie na nr 577 131 410.

Copyright © 2011 MARK-mundurki.pl